Доставляємо картки, куди вам зручно

Оформлюйте в Приват24 перевипуск картки, зокрема й кредитної або дебетової, а ми доставимо її по Україні чи закордон

Доставка безкоштовна:

  • по Україні – до 30 квітня 2024 року;
  • за кордон – до 30 квітня 2024 року.

Із Приват24 – у ваш гаманець

Із Приват24 – у ваш гаманець

Замовляйте пластикову картку хоч зараз через Приват24.

На наступний день після замовлення картка вже може бути у відділенні «Нової Пошти» чи поштоматі, якщо замовлення по Україні. До 7-14 днів, якщо ви замовили картку за кордон.

Картки, які ми доставляємо

Картки, які ми доставляємо

Можете зробити до 6 замовлень на рік незалежно від типу картки.

Картки, доступні для замовлення

  • Картка «Універсальна»
  • Картка «Універсальна Gold»
  • Картка для виплат (зокрема й пенсійна, для соціальних виплат тощо)
  • Картка для виплат Gold (зокрема й пенсійна, для соціальних виплат тощо).

Як замовити картку

По Україні
За кордон

Замовити кредитну або дебетову картку можна через Приват24:

відкрийте меню «Усі картки»;

відкрийте меню «Усі картки»;

виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.

виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.

Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

До 30 квітня 2024 року доставка безкоштовна.

Відстежити замовлення можна у розділі «Статус доставки картки».

Тип платіжної системи вибирається автоматично відповідно до картки, перевипуск якої ви замовляєте.

Якщо ви бажаєте замовити доставку нової пластикової картки, спочатку оформте Digital картку (віртуальну), а потім у меню «Усі картки» замовте її доставку.

Замовити кредитну або дебетову картку можна через Приват24:

  1. відкрийте меню «Усі картки»;
  2. виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.
  3. Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

До 30 квітня 2024 року доставка безкоштовна.

Відстежити замовлення можна у розділі «Статус доставки картки».

Тип платіжної системи вибирається автоматично відповідно до картки, перевипуск якої ви замовляєте.

Якщо ви бажаєте замовити доставку нової пластикової картки, спочатку оформте Digital картку (віртуальну), а потім у меню «Усі картки» замовте її доставку.

відкрийте меню «Усі картки»; виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань. Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

Пакування картки

Під час отримання, будь ласка, перевірте, чи не ушкоджено пакування. Картки ми доставляємо в оригінальному пакуванні «Нової Пошти» – пластиковому пакеті.

Картка має сучасне пакування від ПриватБанку:

  • конверт целофановий з клапаном із клейкою основою;
  • конверт заклеюється, є стікер з номером упаковки;
  • конверт паперовий, всередині – листівка з місцем під картку з краплиною клею або двостороннім скотчем.

Детальніше ви можете розглянути на фото.

Конверт целофановий

Конверт целофановий

з клапаном із клейкою основою;

Конверт заклеюється

Конверт заклеюється

є стикер з номером упаковки;

Конверт паперовий

Конверт паперовий

містить листівку з місцем під картку з краплиною клею або двостороннім скотчем.

Якщо під час отримання картки ви помітили, що пакування відрізняється або є пошкодження, не активуйте її.

До пошкоджень належать:

  • надірвана наліпка на целофановому пакеті або її відсутність;
  • порваний/погнутий конверт з карткою;
  • відкритий/надірваний целофановий пакет з наліпкою;
  • відсутність целофанового пакета;
  • інші пошкодження.

Якщо ви виявили пошкодження, зверніться на номер гарячої лінії 3700 або в чат «Допомога Онлайн» і повідомте про це. Ми зафіксуємо скаргу та передамо її у відповідний департамент. А вам потрібно буде ще раз замовити картку в Приват24.

Активація картки

Ви розпакували картку, і тепер її потрібно активувати.

Для швидкої активації ми надіслали вам повідомлення з посиланням у Приват24.

Скористайтеся ним або перейдіть у потрібне меню самостійно:

виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;

виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;

виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;

виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;

введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

Активація картки

Ви розпакували картку, і тепер її потрібно активувати.

Для швидкої активації ми надіслали вам повідомлення з посиланням у Приват24.

Скористайтеся ним або перейдіть у потрібне меню самостійно:

  1. виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;
  2. виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;
  3. введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .
виберіть картку та перейдіть до її налаштувань; виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»; введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

Для нових клієнтів ПриватБанку

Щоб стати клієнтом ПриватБанку – пройдіть відеоверифікацію та ідентифікацію. Після цього зможете оформити Digital картку (віртуальну). Це все ви можете зробити через мобільний додаток Приват24.

Уже маєте Digital картку? Тоді спробуйте нашу нову послугу з доставки пластику.

Завантажити додаток
Поширені питання
Платність послуги

Якого зразка доставляються картки?

Миттєві картки нового зразка – із чипом та магнітною стрічкою, неперсоналізовані, без CVV.

Як я можу скасувати заявку на доставку картки?

Звернувшись на 3700 або в чат «Допомога онлайн», можна відмовитися від доставки, якщо заявку ще не передано в роботу до «Нової пошти».

Як відмовитися від отримання відправлення?

Відмовитися від отримання можна в застосунку «Нова пошта» або звернувшись на гарячу лінію «Нової пошти».

Чи можу зазначити інший номер телефону за замовленням по Україні?

Ні, замовлення можливе тільки з фінансового номера українського оператора зв’язку.

  • Якщо фінансовий номер телефону – не український, ви можете змінити його на будь-який +380.
  • Якщо фінансовий номер не збігається з номером телефону, зазначеним у застосунку «Нова пошта» (на цей телефон ви отримуєте повідомлення від «Нової пошти» з номером накладної) – у застосунку «Нова пошта» є можливість додати номер накладної та змінити отримувача: «Керування посилкою», розділ «Інший отримувач» (доручити отримання іншій людині). Послуга безкоштовна.

Як змінити відділення/поштомат доставки?

Отримавши повідомлення від «Нової пошти» з номером накладної, у застосунку «Нова пошта» ви зможете переадресувати посилку (меню «Керування посилкою», розділ «Переадресування»). Переадресування по місту з відділення/поштомата у відділення/поштомат – безкоштовно, з відділення/поштомата на адресу клієнта – платна послуга (надається додатково поштовим оператором ТОВ «Нова пошта», вартість буде зазначено в застосунку).

Чи можу замовити доставку ще раз, якщо неправильно активовано картку?

Так, якщо з моменту активації пройшло понад 2 години.

Якщо після активації попередньої картки пройшло понад 2 години і ви не можете замовити доставку картки повторно, необхідно звернутися на 3700 або в чат «Допомога онлайн».

Як я можу перевірити інформацію щодо статусу замовлення картки?

У застосунку Приват24 в меню «Усі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні/міжнародна – Статус доставки картки» відображається:

  • дата та номер створення відправлення;
  • дата та адреса доставки.

Який номер телефону необхідно зазначити в разі міжнародного замовлення картки?

Подати заявку можливо за наявності мобільного номера телефону країни доставки. Наприклад: Польща +48, Чехія +420.

Якщо немає активного номера телефону країни доставки, гарантувати доставку неможливо, заявку може скасувати відправник.

Якщо в мене відсутній номер телефону країни доставки?

Заявку на доставку буде скасовано.

Як правильно зазначити адресу країни доставки?

Адреса отримання зазначається мовою країни доставки з використанням нестандартних літер латиниці. Наприклад:
Країна: Poland
Індекс: 53-033
Населений пункт: Wrocław
Вулиця: Zwycięska
Номер будинку: 15a
Квартира: 7

Чому може виникнути помилка під час створення міжнародного замовлення?

Перевірте, щоб e-mail було зазначено латинськими символами з дійсним доменом.

Існує навантаження на сервіс, спробуйте пізніше або зверніться до підтримки на 3700 або в чат «Допомога онлайн».

Чому мені прийшло повідомлення про отримання посилки, якщо я її не отримував?

Імовірно, посилку доставили безконтактно, бо кур’єр не застав вас за адресою доставки. Перевірте поштову скриньку або запитайте про відправлення на рецепції. За відсутності відправлення зверніться на 3700 або в чат «Допомога онлайн».