Втрата POS-термінала внаслідок воєнних дій

Потеря POS-терминала в результате военных действий

Форма подачі заявки про пошкодження/знищення POS-термінала

Перед поданням заявки в разі можливості зверніться до правоохоронних органів із заявою про вчинення кримінального правопорушення та отримайте номер справи або талон і витяг із Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Заповніть форму

Крок 1 з 3
Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ
П. І. Б.
Найменування юридичної особи
Організаційно-правова форма
Контактний телефон
Ваш e-mail
Магазин:
Термінал:
Дата знищення POS-термінала

Фото та відеоматеріали пошкодженого POS-термінала та/або відео знищення, інші підтверджуючі документи
Файли таких розширень: .jpeg, .jpg, .png, .mp4 (до 50 МБ, не більше ніж 2 фото та 1 відео)
Номер отриманого витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань
Номер справи або талон від правоохоронних органів

Заповніть форму

Крок 2 з 3

Я {{ fullName }} представник юридичної особи/ФОП {{ name }} заявляю про втрату/знищення внаслідок воєнних дій POS-термінала ПриватБанку.

Серійний номер:
{{ serialNumber }}
що знаходився в магазині {{ name }} за адресою {{ selectLocationInfo }}

Прошу зафіксувати моє звернення та зняти відповідні зобов’язання щодо збереження POS-термінала згідно з умовами та правилами надання банківських послуг.

Дата: {{ dateCompletion }}

Крок 3 з 3

Заявка успішно надіслана

Чекайте на опрацювання заявки. Відповідь надійде на пошту протягом трьох днів.

Помилка

Вибачте, під час обробки вашого запиту виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, пізніше.

Поширені питання

Як передати банку інформацію про втрачене внаслідок війни обладнання?

Крок 1. Необхідно звернутися до правоохоронних органів.
Крок 2. Заповнити заявку на сайті банку.

Що буде, якщо я некоректно заповню заявку?

Вам зателефонує або зв’яжеться через інший зручний канал співробітник банку для уточнення інформації за вашою заявкою.

Що робити, якщо в мене немає можливості звернутися до правоохоронних органів?

Банк самостійно звернеться до правоохоронних органів у разі, якщо ви знаходитеся за кордоном або фізично не маєте можливості це зробити самостійно.

Навіщо мені подавати заявку?

Згідно з Умовами та Правилами в разі втрати чи псування обладнання клієнт має відшкодувати вартість обладнання, але, якщо таке обладнання втрачене внаслідок війни, банк має отримати відповідну інформацію з необхідними даними для фіксації та скасування відшкодування за втрачене обладнання.